Kontakt vores kundeservice!

Kategorier

Velkommen
Spørgsmål?
Kundeservice
Kontakt os direkte
Husk! Ingen spørgsmål er for dumme. Føler du som kunde, at du har svært ved at udtrykke dig i en email; kontakt os via telefon, så hjælper vi dig.

 

Velkommen til Billigteknik!

Billigteknik blev grundlagt i efteråret 2007 af to studenter fra Lunds Universitet. Et privat indkøb af en bærbar computer gjorde at de opdagede, at forhandlerne i mange tilfælde havde forskellige priser på samme produkt. Tanken opstod, at der burde være en hel del computere som ikke kunne sælges af forhandlerne. I alle brancher er der nemlig altid produkter i overskud. Efter lang tids ubeslutsomhed tog de mod til sig og begyndte at søge efter sådanne produkter.

Virksomheden startede nede i et kælderlokale lige udenfor Lund. I dag ligger hovedkontoret og lageret stadigvæk i Lund, men i nye lokaler. Virksomhedens sortiment er blevet bredere og Billigteknik har et større udbud end tidligere.
Hovedproduktet er stadig computere, men andre hjemmeelektronikprodukter dukker op i sortimentet, som hurtigt udvides.
Vi har fået meget ros for vores kundeservice, og vi har den indstilling, at vi aldrig vil have en utilfreds kunde. Stræben efter hele tiden at have den bedste og mest personlige service, tror vi er et vindende koncept på dette marked. Hvis du har forslag til, hvordan vi kan forbedre vores service, er du velkommen til at kontakte os.

Med venlig hilsen
Personalet på Billigteknik

 

Har du et spørgsmål eller noget du undrer dig over?

Gælder det tekniske spørgsmål om hardware og software beder vi dig i første omgang at kontakte producenten. Kontaktoplysninger til alle producenter finder du under Support & FAQ. Vi kan altid assistere dig når du taler med producenten, men det hurtigste er, hvis du gør det selv. Hvis du mistænker en hardwarefejl på det produkt, du har købt, bør produktet være tilgængeligt for fejlsøgning, når du kontakter producenten.

Intet spørgsmål er for dumt. Føler du som kunde, at du har svært ved at udtrykke dig i en email, så kontakt os via telefon, så hjælper vi dig.

Kundeservice

Du kontakter vores kundeservice enten via e-mail eller telefon. Hav venligst dit ordrenummer ved hånden!

Telefon
36 96 43 33
Vi svarer per telefon så ofte vi kan. Vores garanterede telefontider er hverdage 10.00 -17.00.

E-mail
kundeservice@billigteknik.dk- Generelle spørgsmål
support@billigteknik.dk- Fejlmelding og support
Vi foretrækker e-mails da det er enklere at følge op på sagen.

Adresse (Ikke til besøg og returneringer)

Billigteknik
Skindergade 15
1159 København
SE-nummer: DK12643667

Vi besvarer mails indenfor 24 timer i hverdagen. billigteknik.dk er en e-mærket netbutik. Når du handler på e-mærkede netbutikker har du altid adgang til e-mærkets forbruger hotline.

Vi sender en mail når en kunde fortryder eller reklamerer
Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

For at foretage et køb på billigteknik.dk skal du igennem 5 trin.

  1. Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen.
  2. Indtast dine personlige oplysninger
  3. Vælg forsendelses/betalingsmåde
  4. Godkend vores forretningsbetingelser
  5. Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkend købet



Varekurv  

Ingen produkter

0 kr Fragt
0 kr Totalt

Priser inkl. Moms

Til kassen

e-Mærket Kontrolleret



Kelkoo.dk - 5 / 5
- Anmeldelser